Odpowiedzi

2009-11-19T17:55:36+01:00
A)Na2Co3 węglan sodu
b)KCl chlorek potasu
c)AlCl3 chlorek glinu
d)NaNo3 azotan sodu
e)siarczan(IV)sodu Na2SO3
f)węglan magnezu MgCO3
g)azotan(V)potasu KNO3
h)siarczan(VI)wapnia CaSO4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:47:52+01:00
A)Na2Co3 węglan sodu
b)KCl chlorek potasu
c)AlCl3 chlorek glinu
d)NaNo3 azotan sodu
e)siarczan(IV)sodu Na2SO3
f)węglan magnezu MgCO3
g)azotan(V)potasu KNO3
h)siarczan(VI)wapnia CaSO4