Odpowiedzi

2009-11-19T17:56:48+01:00
Ja bym dał mu karę na wszystko na komputer na telewizję na spotykanie się z kolegami ipd. i powinien siedzieć cały czas w swoim pokoju.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:58:00+01:00
Porozmawiam z synem jak tylko się da.
Podniosę na niego głos i dam mu wiele argumentów co do swojej racji.
Zrobię mu szlaban na wychodzenie na szkolne dyskoteki, na komputer i internet, nie będzie mógł się spotykać z kolegami, a jak to nie pomoże to każę mu aby wysłuchał swojego ojca, który mu przemówi do rozsądku.
Powiem mu także, że jak będzie tak dalej robił to nigdzie nigdy nie zajdzie i będzie bezrobotny, a ja mu wtedy nie pomogę, pewnie nie będzie tego chciał słuchać, ale dam mu to dobrze do zrozumienia...

Mam nadzieję, że to może być...a jak źle to sorki:(