Kupiłeś/łaś przez Internet towar, z którego nie jesteś zadowolony/a. Napisz list do firmy, która ci go sprzedała.
- Poinformuj, co i kiedy kupiłeś/łaś.
- Poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na e-mail.
- Podaj dwie wady kupionego towaru.
- Powiedz, jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraź nadzieję na szybką reakcję.

Tylko prosze nie z neta. Najlepsze nagrodze;).

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:21:06+01:00
(twój adres)


(adres firmy)

November , 18th , 2009

RE:Faulty shoes bought on 10-11-09

Dear Sir/Madam

I am writing to you to complain about shoes I have bought on your website on the 10-11-09.
I am really disappointed because of the time I had waited and that there was no reply for my email for a long time .When I recieved them and opened the box I've noticed that
the shoes had a broken sole in the left shoe and there was a stain on the right shoe .
I expect a full refund and a fast reply.

Yours sincerely
5 2 5