Odpowiedzi

2009-11-19T18:31:24+01:00
Pilot
róża- kapryśna, wymagająca, a jednocześnie bardzo piękna
lis- odpowiedzialny, przyjazny
żmija- mądra,
król- zależy mu jedynie na władzy,
próżny- chce aby cały czas wszyscy go chwalili
pijak- wstydzi sie tego, że jest nałogowcem i gdy o tym myśli pogrąża się coraz bardziej
latarnik- zajmował się wyłącznie sobą
starszy pan- geograf- uważa się za niezwykle ważną osobę, nie zna nawet własnej planety
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T20:28:08+01:00
1planete zamieszkiwał król mówil chcę żądzić ale nie mam kim
2planete zamieszkiwał próżny mały ksiąze po wizycie u próżnego powiedział "Dorośli są zdecydowanie bardzo dziwni i odszedł "
3plaete zamieszkiwał Pijak wizyta u niego yła bardzo krótka
4 plet zamieszkiwał bankier nieustannie liczy gwiazdy .traktuje je jak swoją własność
5planete zamieszkuje latarnik-jako jedyny z spotkanych zdobywa przyjaźń małego księcia wciąż zajęty jest pracą co minute zapala i gasi latarnie
6planete zamieszkuje geograf zajmuje się zieraniem informacjio swojej planecie ale nigdy jej nie widział bo nie opuszcza swego gabinetu
7planete zamieszkuje żmija powiedziała mu że jak bedzie tęsknił za swoją planetą o ona służy mu pomocą
2 5 2