Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T17:55:11+01:00
Następnego dnia Cukier pozostanie na dnie szklanki poniewaz mieszanie przyspiesza rozpuszczenie cukru w herbacie.Niemieszana na 2 dzień jest gorzka a cukier widac na dnie szklanki
4 1 4
2009-11-19T18:03:17+01:00
Na dnie szklanki pozostało trochę cukru, herbata jest niezbyt słodka.
Na rozpuszczanie substancji (w tym przypadku cukru) wpłynęła jedynie temperatura zaparzonej herbaty. Na rozpuszczanie korzystnie wpływa także rozdrobnienie oraz mieszanie roztworu. Gdyby herbata została zamieszna to niewątpliwie cały cukier rozpuściłby się i nic nie pozostałoby na dnie, dzięki czemu wzbogaciłby się smak.
7 4 7