PRZETŁUMACZ NA NIEMIECKI (NA JUTRO) !!!
W mojej rodzinie są 4 osoby.Moja mama nazywa się Elżbieta i ma 37 lat.Ona lubi piec ciasta.Mój tata ma na imie Zbigniew i ma 39 lat.On lubi motoryzacje.Moja strasza siostra ma na imie Agnieszka 19 lat.Ona bardzo lubi słuchać muzyki.
Z góry dziękuje :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:00:01+01:00
Meine Familie besteht aus 4 Personen. Meine Mutter heiBt Elżbieta und ist 37 Jahre alt. Sie backt Gebaeck gern. Mein Vater heiBt Zbigniew und ist 39 Jahre alt. Er mag eine Motorisierung. Meine alter Schwester heiBt Agnieszka und ist 19 Jahre alt. Sie hoert Musik gern.

Tam gdzie jest oe, ae to znaczy, że litera jest z umlautem
2009-11-19T18:00:31+01:00
W mojej rodzinie są 4 osoby. Meine Mutter heiBt Elżbieta. Mein Father heiBt Zbigniew und er ist 39 Jahre alt. Er mag motoryzacje. Meine Schwester heiBt Agnmieszka, sie ist 19 Jahre alt. Sie mag musik.

Sorka że nie ma pierwszego zdania ale nie wiem jak jest. a motoryzacja sprawdz w slowniku.
2009-11-19T18:10:15+01:00
In meine familie ist vier person. Meine Mutter heiBt Elżbieta und ist siebunddreiBig Jahre alt. Sie mag backen paste. Meine Vatter heiBt Zbigniew und ist neununddreiBig Jahre alt. Er mag Motorisierung. Meine Schwester heiBt Agnieszka und ist neunzehn Jahre alt. Sie mag gern hórt musik.