Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:02:18+01:00
1.Wolnośc słowa
2.Wolnośc czynu
3.Masz prawo otrzymywac zasilek dla bezrobotnych
4.Masz prawo po ukonczeniu 18 lat pic alkochol
5.Masz prawo po 18 lat zażywac tytoniu
6. po ukonczeniu 18 lat bierzesz pełną odpowiedzialnośc za swoje czyny i ich skutki
2009-11-19T18:03:23+01:00
Człowiek narusza prawa w Polsce, np. są okradane banki, słownictwo jest kary godne.Ludzie to nałogowcy.Zaśmiecane są tereny.
Prosze:)