Doświadczenie


przemiana chemiczna ...................


ops doświadczenia: wybij jajko ze skorupki i wrzuć:
a) na rozgrzaną patelnię i smaż przez kilka minut
b) do gotującej się wody i gotuj na małym ogniu przez 3-5 minut
c) do szklanki z octem i zamieszaj




napisz obserwacje:

napisz jakie zaobserwowałeś wnioski:

źródła informacji:


za najlepszą odp. daje naj

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:00:41+01:00
A) bialko przybralo barwe bialą, a jeśli dłużej pozostawimy je na ogniu to zwegli sie
b) białko przybiera barwe białą
c) nic sie nie stanie, ale jeśli pozostawimy je na kilka godzin to jajko będzię miękkie i giętkie w dotyku
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:35:32+01:00
A)jajko się zetnie, białko jajka złączy sie jeżeli pozostawimy dłużej na patelni zwęgli się
b)jajko pozostanie takie jakie było tylko że się ,,rozejdzie po wodzie"
c)jajko stanie się miękkie i galaretowate
4 5 4