Odpowiedzi

2009-11-19T18:02:49+01:00
Jak spędzasz twój raz kiedy jesteś w domu ?
2009-11-19T18:03:52+01:00
How do you spend your time when you are at home ? -Jak spędzić czas, gdy jesteś w domu?

I'll be playing at home on your computer and did lessons and watching TV-W domu będe grał na komputerze i robił lekcje oraz ogladał telewizję
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:38:31+01:00
In my free time when I'm at home I like watch TV, play in computer games and listen to music. Sometimes I help my mum.
W wolnym czasie kiedy jestem w domu lubię oglądać telewizję, grac w gry komputerowe i słuchać muzyki. Czasami pomagam mamie.