Odpowiedzi

2009-11-19T18:05:34+01:00
Dobra rodzina przede wszystkim powinna sie darzyć zaufaniem.
Członkowie rodziny powinni do siebie wyrażać się z szacunkiem.Rodzice nie powinni obwiniac swojch dzieci za jakieś niepowodzenia nie powinni na nie krzyczeć a o bici juz nie ma mowy. Dzieci znów powinni szanowac swojch rodziców i być im wdzięczni za to co mają.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:08:20+01:00
Rodzina powinna sobie wzajemnie pomagać. Zatem każdy powinien mieć obowiązki odpowiednie co do swojego wieku.
1. Dzieci powinny zawsze słuchać swoich rodziców.
2. Dzieci powinny pomagać swoim rodzicom w miarę swoich możliwości.
3. Starsze dzieci powinny pomagać młodszemu rodzeństwu
4. Rodzice powinni się troszczyć o swoje dzieci oraz dbać o to bym nie brakowało im nic.
5. Rodzina powinna się wzajemnie szanować i troszczyć o siebie, otaczać miłością i zrozumienie.
6. Rodzicie nie mogą krzywdzić swoich dzieci.
7. Rodzice nie powinni zadawać dzieciom bólu, a dzieci swoim rodzicom.
7 4 7
2009-11-19T18:09:33+01:00
Mama może spodziewać się po reszcie rodziny :
miłość, szacunku, porozumiewania się, wyręczania w obowiązkach, wspólnego spędzania czasu, odrobiny relaksu odpoczynku od wszystkich trosk i zmartwieni

tata i dzieci
tego samego co mama
2 1 2