Odpowiedzi

2009-11-19T18:03:40+01:00
40 promili + 8 promili = 48 promili
48 promili : 2 = 24 promile
Odp:W tej mieszaninie zasolenie wody wynosiło by 24 promile.
2009-11-19T18:04:52+01:00
40 promili + 8 promili = 48 promili
48 promili : 2 = 24 promile
Odp:W tej mieszaninie zasolenie wody wynosiło by 24 promile.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:07:03+01:00
8%z 5 kg :
0,008 x 5 = 0,04 kg
40 % z 5kg:
0,04 x 5 = 0,2 kg
Woda morska : 5kg+5kg= 10 kg
Sól : 0,04 +0,2 =0,24kg

24\10 % = 2,4 % = 24 %o

Ps .... Miałam to w poniedziałek na matmie xD ;P