Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:03:53+01:00
AIDS i HIV nie jest złe
jeśli tylko zabezpieczasz się .

inne mi nie przychodzi do głowy ;d
2009-11-19T18:04:03+01:00
AIDS- Zarażasz---Umierasz

HIV i AIDS parą się stały...
Zaś gdy jednak się zakochały...
To im nie trudzi...
Zabijanie ludzi...
2009-11-19T18:04:56+01:00
1.Pomyśl !!!
2.Zastanów się przed tym !
3. Uważaj !!!
4.Dołącz do ludzi , którzy zwalczają AIDS. ( i przy tym napisie można rarysować pare ludzi )