Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:04:00+01:00
Onomatopeja, rymy-rzeńskie męskie
2009-11-19T18:06:13+01:00
Powtórzenia ,pytania refleksyjne o charakterze refleksyjnym,epitety
  • Zeta
  • Rozwiązujący
2009-11-19T18:39:18+01:00
Dużą rolę w kreowaniu wizerunku człowieka, Boga i świata mają zastosowane środki stylistyczne, jak: pytania retoryczne (,,Czego chcesz od nas, Panie, ... Występuje wiele środków stylistycznych np. powtórzenia, anafory, epitety , rymy męski i żeńskie itp.


1 5 1