Zamierzas spedzic dwa miesiace na kursie jezykowym w berlinie. Poszukujesz pokoju do wynajecia. Zredaguj ogloszenie w ktorym:
-okreslisz interesujaca cie lokalizacje
-podasz maksymalny miesieczny czynsz
-zaznaczysz, ze jestes niepalacy
-okreslisz sposob kontaktowania sie.

Przeczytales ogloszenie mieszkaniowe. Napisz do ogloszeniodawcy e-mail. Uwzglednij nastepujace informacje:
-wyraz zainteresowanie oferta i zapytaj, czy jest jeszcze aktualna
-przedstaw sie i podaj najwaniejsze informacje o sobie
-zapytaj o polozenie i cene mieszkania
-zapytaj o mozliwosc obejzenia mieszkania i zaproponuj termin spotkania.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:04:37+01:00
Zad 1
Ich bin eine Kursteilnehmer und ich suche eine Wohnung in gegend Berlin. Ich bin nichraucher. Ich kann maximel 200Euro pro Monat mieten. Ich möchte sie für zwei Monat mieten. das ist mein Telefonnumer:435464

zad 2
Witam Pana.
Jestem zainteresowana kupnem mieszkania. Czy jest ono jeszcze aktualne?
W jakim położeniu mieści się to mieszkanie i jaką sumą muszę dysponować?
Czy byłaby możliwość obejrzenia mieszkania - jeśli tak proponuje umówić się na spotkaniu w... o godzinie....

Z poważaniem
tu napisz swoje dane - imię
nazwisko adres i nr tel.



Ich begrüße Sie. Ich bin an dem Kauf der Wohnung interessiert. Ist es noch aktuell? In welche Lage geht diese Wohnung hinein und muss ich welchem Betrag verfügen? Wäre die Möglichkeit die Wohnung zu betrachten - wenn so bietet er an sich auf einem Treffen einigen in... um die Stunde....

Mit Ansehen.

tu wpisz swoje imie
nazwisko adres i nr tel
1 5 1
2009-11-19T20:10:10+01:00
1) Anzeige
Ich suche ein Zimmer. Die Wohnung muss im Zentrum liegen. Das Zimmer muss 150Euro pro Monat kosten. Ich rauche nicht.
Das ist mein Telefonnummer:XXX-XX-XX