Odpowiedzi

  • Ja2
  • Początkujący
2009-11-19T18:07:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:12:50+01:00
360 takich liczb.


1023,1024,1025,1024,
1032,1034,1035,1036,
1042,1043,1045,1046,
1052,1053,1054,1056,
1062,1063,1064,1065, to razem 20 liczb

o początku 12.. też bedzie 20
i tak samo z 13.. 14.. 15.. 16... czyli razem 20*6=120

o początku 2... tez 120
o początku 3.. tez 120
czyli 120*3=360 liczb.

Mam nadzieje, ze nic mi nie umknelo ;DD