Uzupełnij zdania.
Podczas spalania pierwiastków chemicznych w ..................... powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego, powstają tlenki ................... lub ................... niemetali .
W reakcji chemicznej nazywaną reakcją ................... tlen i inny pierwiastek są ...................... a ...................... to produkt reakcji chemicznej.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:14:47+01:00
A) tlenie
b) metali
c) tlenki
d) syntezy
e) substratami
f) produkt

Pozdrawiam ;)
2009-11-19T18:25:22+01:00
Tlenie metali tlenki syntezy substratami produkt
2009-11-19T18:27:55+01:00
Podczas spalania pierwiastków chemicznych w TLENIE powstają tlenki tych pierwiastków. W zależności od rodzaju użytego pierwiastka chemicznego, powstają tlenki METALI lub TLENKI niemetali .
W reakcji chemicznej nazywaną reakcją SYNTEZY tlen i inny pierwiastek są SUBSTRATAMI a TLENEK to produkt reakcji chemicznej.

pozdrawiam =)