Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:12:10+01:00
Ciała niebieskie występujące w kosmosie;


supergromady galaktyk, gromady galaktyk, galaktyki
materię międzygalaktyczną
kwazary
czarne dziury
ciemną materię
gromady gwiazd, gwiazdy,
obiekty mgławicowe, materię międzygwiazdową
układy planetarne, planety, planety karłowate
planetoidy, komety, meteoroidy oraz materia międzyplanetarna
księżyce planet i naturalne satelity planetoid.
2009-11-19T18:15:07+01:00
Ciałami niebieskimi występującymi w kosmosie są:
* Wszechświat jako całość
* supergromady galaktyk
* gromady galaktyk
* galaktyki
* materię międzygalaktyczną
* kwazary
* czarne dziury
* ciemną materię
* gromady gwiazd
* gwiazdy, w tym: gwiazdy podwójne i gwiazdy wielokrotne
* obiekty mgławicowe
* materię międzygwiazdową
* układy planetarne
* planety
* planety karłowate
* małe ciała układów planetarnych, w tym: planetoidy, komety, meteoroidy oraz materia międzyplanetarna
* księżyce planet i naturalne satelity planetoid.
3 2 3
2009-11-19T18:23:12+01:00
Gromady galaktyk, galaktyki
materię międzygalaktyczną
kwazary
czarne dziury
ciemną materię
gromady gwiazd, gwiazdy,
obiekty mgławicowe, materię międzygwiazdową
układy planetarne, planety, planety karłowate
planetoidy, komety, meteoroidy oraz materia międzyplanetarna
księżyce planet i naturalne satelity planetoid.