Odpowiedzi

2009-11-19T18:13:28+01:00
Zawiadomienie
Z przykrością zawiadamiamy iż wieczorek muzyczny pt."Polskie Pieśni Patriotyczne" nie odbędzie się z powodu wypadku jednego z czołowych muzyków. Wieczorek ten zostaje przesunięty na 23.12.2009 roku.
Serdecznie przepraszamy....
Uczniowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:18:08+01:00
Zawiadomienie !
Dnia 20.07.09r. miał odbyć się wieczorek pt. ,, Polskie Pieśni Patriotyczne", lecz z powodu choroby dyrektora , przyjęcie zostanie przełożone na dnia 25.07.09r. na godzinę 18:00. Za utrudnienia przepraszamy.
Wszystkich chętnych zapraszamy.
Organizatorzy.