(-48) : (-12) =
(-48) : 21 =
(-36) : (-4) =
65 : (-13) =
(-42) : 7 =
(-36) : 9 =
(-240) : (-24) =
(-84) : 14 =
40 : (-5) =
24 : (-6) =
84 : (-14) =
18 : (-9) =
(-81) : (-27) =
(-32) : 5 =
(-36) : (-4) =
(-54) : 9 =
(-64) : (-16) =

Oblicz, pamiętaj o kolejności działań:

21 : (-7) + 5=
5 - 12 : (-4) =
(-33) : (-11) + 27 : (-9) =
(-24) : (-3) + 49 : (-7) =
25 : (-1) - 72 : (-8) =
(-48) : (-12) + (-40) : ( -5) =

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:15:19+01:00
(-48) : (-12) =4
(-48) : 21 = 2 i 6/21
(-36) : (-4) =9
65 : (-13) = - 5
(-42) : 7 = -6
(-36) : 9 = -4
(-240) : (-24) =
(-84) : 14 = -6
40 : (-5) = -8
24 : (-6) = -4
84 : (-14) = -6
18 : (-9) = -2
(-81) : (-27) = 3
(-32) : 5 = -6.4
(-36) : (-4) = 9
(-54) : 9 = -6
(-64) : (-16) = 4

Oblicz, pamiętaj o kolejności działań:

21 : (-7) + 5= -3+5=2
5 - 12 : (-4) =5- - 3=5+3=8
(-33) : (-11) + 27 : (-9) = 3+-3 3-3=0
(-24) : (-3) + 49 : (-7) =8+-7=8-7=1
25 : (-1) - 72 : (-8) =-25--9=25+9=34
(-48) : (-12) + (-40) : ( -5) = 4+8=12
  • Igo
  • Rozwiązujący
2009-11-19T18:20:47+01:00
(-48) : (-12) =4
(-48) : 21 = -2,28
(-36) : (-4) =9
65 : (-13) = -5
(-42) : 7 = -6
(-36) : 9 = -4
(-240) : (-24) =10
(-84) : 14 = -6
40 : (-5) = -8
24 : (-6) = -4
84 : (-14) = -6
18 : (-9) = -2
(-81) : (-27) = 3
(-32) : 5 = -6,40
(-36) : (-4) = 9
(-54) : 9 = -6
(-64) : (-16) = 4

Oblicz, pamiętaj o kolejności działań:

21 : (-7) + 5= (-3)+5=2
5 - 12 : (-4) =5-(-3)=5+3=8
(-33) : (-11) + 27 : (-9) = 3+(-3)=0
(-24) : (-3) + 49 : (-7) =8+(-7)=8-7=1
25 : (-1) - 72 : (-8) =-25-(-9)=25+9=34
(-48) : (-12) + (-40) : ( -5) = 4+8=12
2009-11-19T18:27:57+01:00
(-48) : (-12) =4
(-48) : 21 =-2,6/21
(-36) : (-4) =9
65 : (-13) =-5
(-42) : 7 =-6
(-36) : 9 =-4
(-240) : (-24) =10
(-84) : 14 =-6
40 : (-5) =-8
24 : (-6) =-4
84 : (-14) =-6
18 : (-9) =-2
(-81) : (-27) =3
(-32) : 5 =-6,4
(-36) : (-4) =9
(-54) : 9 =-6
(-64) : (-16) =4

Oblicz, pamiętaj o kolejności działań:

21 : (-7) + 5=-3+5=2
5 - 12 : (-4) =5-(-3)=5+3=8
(-33) : (-11) + 27 : (-9) =3+(-3)=3-3=0
(-24) : (-3) + 49 : (-7) =6+(-7)=6-7=-1
25 : (-1) - 72 : (-8) =-25-(-9)=-25+9=-16
(-48) : (-12) + (-40) : ( -5) = 4+8=12