Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:28:12+01:00
Dane:
149 000 000 km2 - powierzchnia lądu
361 000 000 km2 - powierzchnia wody
Obliczenia:
149 000 000 km2 + 361 000 000 km2 = 510 000 000 km2

510 000 000 - 100%
149 000 000 - x
teraz obliczam % lądu robię to na krzyż lub tak

x=(149000000*100%)/510000000=14900000000%/510000000=21% w zaokrągleniu

teraz obliczam % wody
100%-21%=79%


Odp:79% powierzchni ziemi stanowią wody, a 21% lądy.

Jakbyś coś nie rozumiał to pisz prywatną wiadomość!!


2 5 2
2009-11-19T18:28:00+01:00
149mln+361mln=510mln²

510mln²-100%
361mln²-x
czyli

x=100%*361mln²/510mln²
x=71%

71%- to wody
100%-71%=29%- to lądy