Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:17:54+01:00
Największe oszustwo futbolu !!!
Cały piłkarski świat mówi w tej chwili o jednym - Thierry Henry na oczach milionów widzów dopuścił się oszustwa. W dogrywce meczu eliminacji mistrzostw świata z Irlandią napastnik grający w Barcelonie złapał piłkę w rękę a następnie wystawił ją do pustej bramki Williamowi Gallasowi. Że doszło do ewidentnego oszustwa, nikt nie ma wątpliwości. Ale Henry nie jest pierwszym w historii, który dopuścił się nieuczciwości. My przypominamy o tych największych i najciekawszych.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:19:30+01:00
Druga porażka polskich siatkarzy w Pucharze Wielkich Mistrzów. Po inauguracyjnej porażce z Japonią 2:3, w czwartek podopieczni Daniela Castellaniego polegli w starciu z Kubą 1:3. W sobotę mecz z Brazylią (4:30 czasu polskiego).