Ułuż jak najwięcej nazw potraw z podanych elemętów.
der apfel, der saft, die nuss, das brot, das brötcherder käse, der salat, die torte, der teller, der kuchen, das das gericht, das fleisch, das obst, der schinken, der mohn, das fisch
PROSZE POMUSZCIE!!! Z GÓRY
DZIEKUJE;))

3

Odpowiedzi

2009-11-19T18:23:16+01:00
Der Obstkuchen-ciasto owocowe
der Mohnkuchen-makowiec
der Lebkuchen-piernik
der Käsekuchen-sernik
der Apfelkuchen-jabłecznik
Der Orangesaft-sok pomarańczowy
der Grapefruitsaft-sok grejpfrutowy
der Ananassaft-sok ananasowy
der Apfelsaft-sok jabłkowy
das Roggenbrot-chleb żytni
das Weizenbrot-chleb pszenny
das Schwarzbrot-chleb razowy
der Gurkensalat-sałatka z ogórków
der Tomatensalat-z pomidorów
der Gemüsesalat-warzywna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:59:02+01:00
Mohnkuchen
Apfelkuchen
Fischstäbchen
Schinkenwurst
Obsttorte
Apfelsaft
Käsekuchen
Fleischgericht
Fischgericht
Nussteler
Nusstorte
Apfeltorte
Käsebrötcher
Obstteler
2009-11-19T19:03:48+01:00
Apfelsaft. orangensaft. nusse. weiSbrot. vollkornbrot. kasebrot. kasekuchen. kartoffelnsalat. obstsalat. tomatensalat. mohntorte.