Hej :)
Moje zadania:
1. Kiedy stosowanie przemocy przez policję jest dozwolone? Podaj pare przykładów oraz uzasadnij to.

2. Dlaczego uważasz, że obowiązek szkolny (chodzenie do szkoły) jest ważny? Swoje odpowiedzi zapisz w punktach i uzasadnij je.

2

Odpowiedzi

2009-11-19T18:22:42+01:00
1.stosowanie przez policję przemocy jest dozwolone w tedy jak człowiek mam broń przy sobie , ma zakładnika przy sobie oraz jak np.zgarnia bijacych się ludzi
2.obowiązek szkolny jest ważny , ponieważ młodzi ludzie mogą się kształcić i są wykształceni , dzieki temu w przyszłości będą mogli podjąć pracę oraz w kraju nie panuje analfabetyzm. Gdyby młodzi ludzie nie pracowali to utrzymywali by się z budżetu państwa co mogło by go bardzo pomniejszyć gdyby z niego korzystali
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:26:59+01:00
2. Ponieważ gdybyśmy nie chodzili do szkoły nikt by nic nie umiał czytać pisać itp. jak byśmy zarabiali na życie z czego byśmy żyli niewykształceni nie było by dla nas żadnej pracy ,bo nic byśmy nie umieli .
1. Gdy na policje jest używana przemoc , zagraża komus zdrowie , gdy ktoś się bije nie chcą przestac mają obowiązek wtedy użyć przemocy