Odpowiedzi

2009-11-19T18:20:21+01:00
Drodzy małżonkowie !
Przypomnijcie sobie słowa waszej przysięgi małżeńskiej ,, co Bóg złączył człowiek niech nie roździla "Spróbujcie jeszcze raz przemyśleć tą ważną decyzję. Mam nadzieję że znajdziecie dobre rozwiązanie i dojdziecie do porozumienia .
8 3 8
2009-11-19T18:20:53+01:00
Drodzy małżonkowie.
zawarliście sakrament małżeństwa, przesco staliście się rodziną, założyliście dom i wspulnie się wspieracie. czy sprzeczki pochodzące czasem z drobnostek mają znoiszczyś wazsze życie i życie waszych dzieci ?
nie, powinliście przemyśleć dlaczego chcecie się rozwieść ipomyśleć co złego każy z was zrobił że małżeństwo się sypie. jaśli zastanowicie się nad swoimi błędami i je naprawicie, być możę nie będzie rodzodu
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:38:55+01:00
Drodzy małżonkowie rozwud jest nierozerwalny ponieważ zawarliście swoją przysięge przed Bogiem. Spróbujcie się jakoś dogadać nierubcie krzywdy swoim rozwodem swoim dzieciom i innym w waszej rodzine. Chyba można się pogodzić i dać sobie jeszcze jedną szansę chyba można jakoś rozwiązać wasze problemy a nie odrazu rozwód. Daje wam takom radę żebyście wszystko zaczęli od nowa.
Przeciwniczka rozwodów.
;)
13 3 13