Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:20:00+01:00
Najpierw obliczamy masę wody i roztworu:
ρV = m
mr = 1,2 g/cm^3 x 200 cm^3 = 240 g
mw = 1 g/cm^3 x 60 cm^3 = 60 g

Potem równaniami, jak poprzednio:
240 x 15% + 60 x 0% = 300 x Y% /%
3600 = 300Y
Y = 12
Cp = 12%
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:29:52+01:00

60cm3=60g

d=m/v m=d*v
m=200*1,2=240

ms=cp*mr/100
ms=240*15/100
ms=36g

240g+60g=300g

nowe Cp=36*100/300
CP=12%
3 2 3