Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:33:52+01:00
Musisz być życzliwy dla wszystkich, chodzić do kościoła, nie przeklinać i pomagać innym.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:47:59+01:00
Człowiek musiałby zmienić swój sposób myślenia, stosunek dio wiary i religii a także działać tak jak nakazuje dekalog
2009-11-19T18:59:49+01:00
Musisz przede wszystkim Bogu zaufać, ale to bezgranicznie.
Abraham to postać, która tak zaufała Bogu, że nawet gotów był poświęcić Mu swojego jedynego syna, na którego czekał kilkadziesiąt lat.
BEZGRANICZNE ZAUFANIE BOGU to podstawa!!! :)


Nie mówię o dekalogu i przykazaniu miłości, bo o tym, że trzeba tego przestrzegać to chyba wiesz. :)