DUCH SW JEST ŹRÓDŁEM OŻYWIAJĄCYM KOŚCIÓŁ TO ZNACZY ...............................................................................?



ORAZ NAPISZ JAK TY BYŚ NARYSOWAŁ UZASADNIENIE STWIERDZENIA ŻE DUCH ŚW JEST ŹRÓDŁEM OŻYWJAJĄCYM KOŚCIÓŁ??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:30:19+01:00
DUCH SW JEST ŹRÓDŁEM OŻYWIAJĄCYM KOŚCIÓŁ TO ZNACZY, że jest źródłem, dzieki któremu Kościół istnieje i funkcjonuje. Dlaczego? ponieważ w dzień piędziesiątnicy wszyscy wierni zostali napełnieni Duchem Świętym.



Narysowałabym: Kościół - jako wspólnote wiernych, którzy się modlą w kościele i u wszytskich z lewej strony serce z ognikiem (symbolem Ducha Świetego) w środku tego serca.
65 4 65
2009-11-19T18:36:57+01:00
Bez łaski Ducha Św. człowiek nie jest w stanie stwierdzic,że jego Panem jest Chrystus i oddac mu się bez reszty,zaufac poniewaz nasz rozum nie jest w stanie całej tajemnicy ogarnąc, wytłumaczyc sobie logicznie. to on daje człowiekowi łaske do nawrócenia się, jeśli o tę łaskę poprosi i wyraża wole powrócenia do Boga.



Ja to od takiej jednej odpisałam (X) :}


a to drugie to wymyś do tego co ci podałam
30 3 30