DUCH SW JEST ŹRÓDŁEM OŻYWIAJĄCYM KOŚCIÓŁ TO ZNACZY ...............................................................................?



ORAZ NAPISZ JAK TY BYŚ NARYSOWAŁ UZASADNIENIE STWIERDZENIA ŻE DUCH ŚW JEST ŹRÓDŁEM OŻYWJAJĄCYM KOŚCIÓŁ??

3

Odpowiedzi

2009-11-19T18:29:42+01:00
Duch Święty jest źródłem ożywiającym kościół to znaczy, ze bez Ducha Świętego nie było by kościoła.
Bóg zesłał na ziemię Ducha Świętego, aby ten pomagał nam w naszym życiu, dlatego narysowałabym ludzi stojących w kościele, przy których latałyby Duchy Święte i to one wcześniej pomogły im wybrać, aby pójść do kościoła.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:33:46+01:00
Wszytsko co płynie w Ojcu i Synu (Bogu i Chrystusie) płynie z pełni Ducha. W dzień piędziesiątnicy, kiedy Duch Święty 'zeszedł na ludzi' wszyscy zostali 'napełnieni' Duchem Świętym.
Bez Ducha Świętego Kościól, jako wspólnota wiernych, nie istniałby.

Namalowałabym jeden, wielki ognik, a pod nim ludzi modlących się.
2 2 2
2009-11-19T18:48:24+01:00
Duch sw daje kosciolowi moc, ktora daje nam radosc zycia i czystosc w naszych duszach, Duch sw jest naszym aniolem.

narysowalabym kosciol w srodku i wewnatrz nad oltarzemducha sw
;D
2 5 2