PROSZĘ O POMOC w tych zadaniach !!!!!!!!!!!!
A]Podkreśl takie dwie liczby,których suma jest największa.
3/17,3/11,3/19,3/5,3/13.
B]Podkreśl takie dwie liczby,których różnica jest największa.
2całe i 2/13,2całe i 2/17,2całe i 2/9,3całe i 2/11,3całe i2/15.
OZNACZENIE;
2całości i dwie trzynaste---2całe i 2/13
trzy siedemnaste---3/17
PILNE,potrzebuję na jutro do szkoły!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2009-11-19T18:37:05+01:00
2009-11-19T18:51:57+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:01:36+01:00
A) Największe liczby to 3/11 i 3/5= ich suma też jest wielka

b) te liczby to 2i 2/13 - 2i 2/17= ich wynik jest mały

Nie jestem pewna czy zadanie dobrze rozwiązane.

PS: Ładnego psiaka masz jako profil.
1 5 1