Odpowiedzi

2009-11-19T18:37:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:37:37+01:00
1.książka to jedno z najlepszych źródeł wiedzy, a także twój przyjaciel !!!
2.książka to najlepsza i najpewniejsza droga do zdobycia wiedzy na dany temat!!!
1 5 1
2009-11-19T18:40:11+01:00
Książka z tąd najwiecej się dowiesz nawet twoji przodkowie urzywali książek bo w nich tkwi prawdziwa wiedza. I ty nie bierz żródeł informacji z internetu. PAMIĘTAJ KSIĄŻKA NIE KŁAMIE A INTERNET NAJCZĘŚCIEJ.