Planeta Nowa 3
Ćw. 2/42
Wymień po 2 przykłady województw o najmniejszej i największej stopie bezrobocia. Następnie podaj przyczyny decydujące o wielkości tego wskaźnika w wymienionych województwach.
a)Województwa o najmniejszej stopie bezrobocia...................
Przyczyny:..................................................................
b) Województwa o największej stopie bezrobocia:.................
Przyczyny:..................................................................

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:39:49+01:00
A)lubuskie,warmińsko-mazurskie
- niekorzystne położenie (granica wschodnia słabo rozwinięta)
b)mazowieckie, wielkopolskie
- wieksze pozyskiwanie funduszów unijnych na rozwój tych województw, wiecej przedsiebiorstw co wiąże sie z wiekszymi miejscami pracy
1 5 1
2009-11-19T19:57:28+01:00
A) woj. warmińsko-mazurskie
przyczyny: słabo rozwinięty przemysł
b)woj, śląśkie
przyczyny:bardzo dobrze rozwinięty przemysł,