Odpowiedzi

2009-11-19T18:42:34+01:00
Die karatten - marchewki
die gurken - ogórki
die tomaten - pomidory
der salat - sałata sie salate - sałaty
die zwibeln- cebula
die kartofeln - kartofle
der paprika - papryka
der schmittlauch - szczypior
die Ruben - buraki
das radischen - rzodkiewka
die erbsen - groszek
die bohnen - fasola
der blumenkohl - kalafior
1 5 1
2009-11-19T18:44:36+01:00
Stachelbeere - agrest
Ananas - ananas
Wassermelone - arbuz
Apfelbeere - aronia
Avocado - awokado
Banane - banan
Pfirsich m - brzoskwinia
Zitrone - cytryna
Süßkirsche - czereśnia
Birne - gruszka
Apfel - jabłko
Heidelbeere - jagoda
Kiwi - kiwi
Himbeere - malina
Mandarine - mandarybka
Mango - mango
Orange , Apfelsine - pomarańcza
Walderdbeere - poziomka
Pflaume - sliwka
Erdbeere - truskawka
Weintraube - winogron
Kirsche - wiśnia

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:03:58+01:00
Marchewka-Karotte
pietruszka-Petersilie
ogórek-Gurke
sałata-Salat
kapusta-Kohl
pomidor-Tomaten
ziemniak-Kartoffel
burak-Rote beete
por-por
cebula-Zwiebel
czosnek-Knoblauch
seler-Sellerie
rzodkiewka-Rettich
fasola-Bohnen
groch-Erbsen
dynia-Kürbis
kukurydza-Mais

Dziekuje ! pomogłem?

myślę ze pomogłem