Odpowiedzi

2009-11-19T18:40:01+01:00
Ponieważ musieli sie z nią ukrywać i na końcu umarli....


Mam nadzieję ,że pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:49:35+01:00
Miłośc Romea i Julii jest miłością nieszczęśliwą, ponieważ na skutek niesprzyjających okoliczności oboje kochankowie odbierają sobie życie, udowadniając jednocześnie, że w prawdziwej miłości żadne z nich nie może życ bez drugiego.