Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:39:41+01:00
Mianownik (kto? co?)
Dopełniacz (kogo? czego?)
Celownik (komu? czemu?)
Biernik (kogo? co?)
Narzędnik (kim? czym?)
Miejscownik (o kim? o czym?)
Wołacz ( O!! )
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:40:18+01:00
Mianownik kto?co?
Dopelniacz kogo?czego? nie ma
Celownik komu?czemu? sie przygladam
Biernik kogo, co widze??
Narzednik z kim z czym spaceruje?
Mijesownik komu/czemu sie przygladam?
Wolacz O!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:40:22+01:00
Mianownik-kto? co? (jest)
Dopełniacz-kogo? czego?( nie ma)
celownik-komu? czemu? (się przyglądam)
biernik- kogo? co? (widzę)
narzędnik-z kim? z czym? (idę)
miejscownik- o kim?o czym?( mówię )