Ania narysowała prostą a potem prostopadłądo niej prostą b następnie prostą c prostopadłą do prostej b itd. w ten sposub narysowala 11 prostych a,b,c.....,j,k,l

a) czy prosta b jestprostopadła do prostej k ?
b)czy prosta e jest równolegla do prostej J ?
c)ile prostych prostopadłych do prostej g narysowała ania ??

3

Odpowiedzi

2009-11-19T18:41:39+01:00
A) tak
b) nie
c) 5

Miałam takie samo zdanie xd
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:44:34+01:00
Tak prosta b jest prostopadła do prostej k

Nie prosta e nie jest równoległa do prostej j

Ania narysowała 5 prostych prostopadłych do prostej g
1 5 1
2009-11-19T18:44:38+01:00