Uzupełnij zdania:
Morze Bałtyckie jest morzem...................,ponieważ ze wszystkich stron otoczone jest lądem.Z Morzem Północnym łączą je wąskie ...................... .Wybrzeże Bałtyku w polsce jest bardzo urozmaicone .Znajdują się tutaj zatoki,na przykład:................. i .................,zalewy: .................... .................. oraz mierzeje:............i.............. .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:47:32+01:00
Morze Bałtyckie jest morzem...................,ponieważ ze wszystkich stron otoczone jest lądem.Z Morzem Północnym łączą je wąskie kanały .Wybrzeże Bałtyku w polsce jest bardzo urozmaicone .Znajdują się tutaj zatoki,na przykład: zatoka Pucka i Gdańska ,zalewy: Wislany i Szczeciński oraz mierzeje: Helska i Wiślana .
5 3 5
2009-11-19T18:47:43+01:00
Morze Bałtyckie jest morzem Śródlądowym, ponieważ ze wszystkich stron otoczone jest lądem. Z Morzem Północnym łączą je wąskie cieśniny. Wybrzeże Bałtyku w Polsce jest bardzo urozmaicone. Znajdują się tutaj zatoki , na przykład: Zatoka Pomorska i Zatoka Gdańska, zalewy: Zalew Szczeciński oraz mierzeje: Mierzeja Helska i Mierzeja Wiślana.


POZDRAWIAM :)))
4 4 4
2009-11-19T18:48:22+01:00
Morzem śródlądowym
ciesniny
gdanska, pomorska
wislany
helska
3 5 3