Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:48:02+01:00
UWAGA!!!
Majówka pod lipą Czarnoleską to najlepsze, cudowne, malowniczo położone miejsce na odpoczynek. Nie będziesz musiał się o nic martwić. Piękny śpiew ptaków i lekki wietrzyk będą snuły ci melodie piosenek.
Serdecznie zapraszamy
2 5 2
2009-11-19T18:50:59+01:00
Czarnoleska Lipa:
-najlepsza na majówkę
-Gwarancja wypoczynku w cieniu
-oraz ptasi koncert jako dodatek
Najlepsze drzewo!
Musisz tam się wybrać!
Nie pożałujesz!


Ja miałem to zadanie w takiej treści:Napisz tekst(z rysunkami)reklamujący majówkę pod czarnoleską lipą.
1 4 1