Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:45:29+01:00
1)
sluchem - wysyla fale, ktore po odbiciu od przeszkody wedruja z powrotem do nietoperza

2) na dno stawu - przy dnie zawsze sa 4 stopnie celcjusza.


Pozdrawiam! :)
2009-11-19T18:46:42+01:00
Nietoperz podzas lotu kiesyje się słychiem, gdyż w dzień słabo widzi.
Ryba w zamarzniętym stawie gdy chce się ogrzać płynie na dno stawu, gdyż jest tam o wiele cieplej.
2009-11-19T18:48:09+01:00
Nietoperze wykorzystują echolokacje. Echolokacja nietoperzy polega na wysyłaniu przez nie ultradźwięków, które odbite od przeszkód czy zdobyczy wracają jako echo do ucha, informując o świecie zewnętrznym.

Płynie jak najbliżej dna, bo w zimie w głębokiej wodzie jest cieplej ;)