Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:48:33+01:00
Potwierdające: Uczy, zostają fajne wspomnienia, masz się czym pochwalić
Obalające: Duże ryzyko, marnowanie czasu, życie jest same w sobie przygodą więc po co je jeszcze bardziej upiększać
3 5 3
2009-11-19T18:48:41+01:00
Obalajace:
niektóre przygody mogą skończyć się niebezpiecznie
potwierdzające
ciekawa przygoda może zostać w pamieci na całe życie
fajnie ja powspominać czasem
6 4 6