Ułuż jak najwięcej nazw potraw z podanych elemętów.
der apfel, der saft, die nuss, das brot, das brötcherder käse, der salat, die torte, der teller, der kuchen, das das gericht, das fleisch, das obst, der schinken, der mohn, das fisch
PROSZE POMUSZCIE!!! Z GÓRY DZIEKUJE;))
(trzeba połączyc te wyrazy ze sobą i utworzyc jakies potrawy)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-20T12:54:28+01:00
Np. der apfel - jabłko i teraz co pasuje... w tym wypadku, der saft - sok i wyjdzie der apfelsaft - sok jabłkowy :
der apfel + der saft = der apfelsaft
dalej, die torte - tort + das obst - owoce = die torteobst - tort owocowy i tak dalej, to jest proste dasz radę, napisałem Ci trochę żeby wytłumaczyć, a nie tylko odwalić na gotowe, dlatego przepraszam, jeśli nie dasz rady to napisz, już Ci dokończę, serdecznie pozdrawiam :)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-11-20T15:57:21+01:00
Der apfelsaft
Die Obstsalat
Die Nusskuchen
Das Schinkenbrot