Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-19T18:51:22+01:00
Lubię chodzić do kina ponieważ niektóre filmy są pouczające. Z filmó historycznych można się czegoś nauczyć. Z filmów można się pośmiać. Można miło spędzić czas z przyjaciółmi.Kino jest bardzo fajnym sposobem na spędzenie czasu wolnego.
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:28:38+01:00
Lubię chodzić do kina,gdyż jest to jedna z najlepszych rozrywek naszych czasów.W kine można sie zrelaksować,pośmiać,popłakać a nawet się czegoś nauczyć.Chodząc do kina z przyjaciółmi można wspólnie podzielić się spostrzerzeniami na temat danego filmu.Jest to zdecydowanie moja ulubiona rozrywka.W kinie zawsze pojawiają się nowe repertuary na które z niecierpliwością zawsze czekam.
25 4 25