Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T18:55:05+01:00
Bóg objawia się w każdym człowieku który jest chrześcijaninem ale na początku bóg obawił się w postaci ducha św.
62 4 62
2009-11-19T18:56:20+01:00
Rozmawiamy z bogiem poprzez modlitwę, w kościele .
26 2 26
2009-11-19T19:15:49+01:00
Bóg niekoniecznie musi się nam objawiać, wystarczy, że przemawia do nas czasem w drugim człowieku. Często możemy doświadczyć Jego szczególnej miłości w róznych sytuacjach zyciowych...
30 3 30