Odpowiedzi

  • szkp
  • Początkujący
2009-11-19T18:56:32+01:00
Miasta:
Dresden
Bremen
Mannheim
Stuttgart
Leipzig

Rzeki:
der Main
die Elbe
die Donau
der Rhein
die Weser
2009-11-19T18:58:53+01:00
Miasta:
-Berlin
-Stuttgart
-Ulm
-Jena
-Hannover

Rzeki
-Elbe
-Weser
-Mosel
-Havel
-Main
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:02:00+01:00
RZEKI

Oder - Odra
Elbe - Łaba
Main - Men
Donau - Dunaj
Saale - Soława
MIASTA

Berlin - Berlin
Bawaria - Bayern
Brandenburgia - Bandenburg
Hesja - Hessen
Hamburg - Hamburg