Odpowiedzi

2009-11-19T19:00:13+01:00
Rycerski Honor- byc zawsze człowiekiem honoru
Rycerski wobec dam- znaczy to ze jest sie uprzejmym wobiec kobiet.
Obejsc sie z kims po rycersku znaczy obejsc sie z nim honorowo
Podac rękawice znaczy wyzwanie
wstąpic w szranki zaciągnac sie do czekos wstąpic do czegoś
dama czyjegoś serca znaczy to ze jest się czyjąś ukochaną
Tych ostatnich dwóch niestety nie wiem :(
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:04:33+01:00
Rycerski honor - utrwalony został stereotyp rycerza solidarnego, mężnego, patriotycznego, honorowego, wiernego służbie, poświecającego się dla dobra, dla kraju.

byc rycerskim wobec kobiet - stereotyp rycerza opiekuńczego, szarmanckiego, oddanego, szlachetnego.

obejsc sie z kims po rycersku - stereotyp rycerza postępującego zgodnie z dobrymi zasadami wychowania, dobrze kogoś traktować.

podjac rekawice - przyjąć wyzwanie

wstąpić w szranki - podjąć walkę, współzawodniczyć;

walczyć z podniesioną przyłbicą - walczyć jawnie ,otwarcie

kruszyć kopię - walczyć, spierać się

dama czyjegos serca - ukochana, wybranka
15 3 15