Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:00:31+01:00
Wszystkich nie wymienisz. ^^Jest ich bardzo, bardzo wielu. Podaję najważniejszych :
Zeus-piorun, orzeł, berło, egida
Hera - paw, lila, granat
Atena - włócznia, hełm, tarcza, sowa
Hestia - ogień
Posejdon - trójząb
Demeter - kłosy zboża, narcyz, mak
Apollo - łabędź, jastrząb, kruk, laur, kołczan i łuk.
Artemida - łuk, półksiężyc
Afrodyta - gołębie, róża i mirt
Ares - wilk i pies, jastrząb
Hermes - szeroki kapelusz, kaduceusz opleciony wężem oraz ozdobne skrzydełka u nóg i kapelusza.
Dionizos - bluszcz i kiść winogron
Hades - drzewa cyprysowe i narcyzy
Eros - strzały, łuk i kołczan.
1 1 1
2009-11-19T19:06:21+01:00
Zeus - berło, piorun, orzeł, tarcza
Hera - paw, owoc granatu, lilia, nieśmiertelnik
Atena - tarcza (egida), dzida, hełm, sowa i drzewo oliwne;
Hestia -ogień
Posejdon -trójząb
Demeter - kłos, narcyz, mak, żuraw
Apollo - łabędź, jastrząb, kruk
Artemida - łania, półksiężyc
Afrodyta - gołębie, róża, mirt
Ares - wilk, pies, jastrząb
Hermes - szeroki kapelusz, kaduceusz opleciony wężem, ozdobne skrzydełka u nóg i kapelusza.
Dionizos - bluszcz i kiść winogron.
Hades - drzewa cyprysowe i narcyzy, sadzone na grobach, oraz róg obfitości.
2009-11-19T19:10:12+01:00
Zeus - błyskawice .
Hera - ognisko domowe .
Afrodyta - rydwan zaprzężony w gołębie i róża .
Posejdon - trójząb
Dionizos - winorośl .
Demeter - Kłos zboża .
Artemida - jeleń .
Hermes - podróżny kapelusz ze skrzydłami , sandały ze skrzydłami .
Atena - tarcza i włócznia .
Apollo - Lira .
Ares - Miecz i tarcza .
Asklepios - Laska opleciona przez węża .
Hades - trójgłowy pies .