Odpowiedzi

2009-11-19T19:12:14+01:00
2x-y=10
x=5y-17

2(5y-17)-y=10
x=5y-17

10y-34-y=10
x=5y-17

10y-y=10+34
x=5y-17

9y=44 /9
x=5y-17

y=44/9
x=5*(44/9)-17

y=44/9
x=(220/9)-17

y=44/9
x=24 i 4/9 - 17

y=44/9
x=67/9
1 1 1
2009-11-19T19:22:59+01:00
2x-y=10
x=5y-17

podstawiam pod 2x

2(5y-17)-y=10
x=5y-17

9y=44
x=5y-17

y=44/9
x=5(44/9)-17

y=44/9
x=220/9-17

x=67/9
y=44/9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:56:18+01:00
2x-y=10
x=5y-17

2(5y-17)-y=10
x=5y-17

10y-34-y=10
x=5y-17

10y-y=10+34
x=5y-17

9y=44 /÷9
x=5y-17

y=44/9
x=5(44/9)-17

y=44/9
x=222/9-17

y=44/9
x=67/9