Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:09:28+01:00
2πr = 2π* 4 cm= 8π cm
8π cm*12 = 96π cm ---> duża wskazówka
96π cm ≈ 301,4 cm

2πr = 2π* 3cm = 6π cm
8π cm* 12 = 72 π cm ---> mała wskazówka
72π cm ≈ 226,08 cm
8 4 8
2009-11-19T19:22:47+01:00
Duża wskazówka
2πr=2π×4cm=8cm
8πcm×12=96πcm
96πcm=90×3,14cm≈301,4cm

mała wskazówka
2πr=2π×3cm=6πcm
8πcm×12=72πcm
72πcm=72×3,14cm≈226,08cm
2009-11-19T22:00:23+01:00
4cm - wskazowka minutowa
3cm - wskazowka godzinowa

wskazowka minutowa zrobi 12 obrotow
a wskazowka godzinowa 1 obrot.

s(1) = 12* 2πr(1)
s(2) = 1* 2πr(2)

s(1) = 24*4π
s(2) = 2*3π

s(1) = 96π cm
s(2) = 6π cm


Pozdrawiam! :)
1 5 1