Odpowiedzi

2009-11-19T19:05:01+01:00
Powinien chodzić lewą stroną
powinien nosić odblaski
chodzić poboczem
przechodzić po pasach
jak nie ma pasów to rozglądać się przed przejściem przez jezdnię


Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:07:50+01:00
1.Chodzić po lewej stronie drogi lub chodnika
2.Jak jest ciemno musi nosić odblaski
3.Nie wykonujemy żadnych gwałtownych ruchów kiedy jedzie samochód
4.Zawsze kiedy przechodzimy przez jezdnie rozglądamy się
5.Nie chodzimy po drodze rowerowej
6.Nie przechodzimy na czerwonym świetle