Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:30:14+01:00
Moje spotkanie z papieżem Janem Pawłem II

Jutro mam się spotkać z papieżem. Zawsze o tym marzyłam.
Mam teraz tyle pomysłów, tyle słów jakie chciałabym mu powiedzieć. Serce mi mocno bije ze szczęścia jakie mnie spotka.
Chcę powiedzieć papieżowi, że dla mnie jest najlepszym na świecie człowiekiem, najlepszym bohaterem.
Gdy dowiedziałam się o tym , że mam takie szczęście spotkania się z papieżem to od razu się ucieszyłam.
Moje życie jakby nabrało większego sensu.
Jan Paweł II zawsze był dla mnie wzorem do naśladowania, zawsze chciałam się z nim spotkać. Mam tyle mu do powiedzenia.
Już się nie mogę doczekać jutrzejszego spotkania.
Jestem szczęśliwa i moje marzenie spełni się właśnie jutro.


2009-11-19T19:51:06+01:00
Drogi Michale!

Nie masz pojęcia co właśnie przeżywam! Wyobraź sobie, że niedługo spotkam się z Janem Pawłem II! Ale jaja, co? Tak się cieszę, że go zobaczę. W końcu jedno z moich marzeń zostanie spełnione.

Teraz ciągle myślę o tym co Mu powiem. A mam mu tyyyyle do powiedzenia. Nie wiem od czego zacząć. W głowie totalny chaos. Serce bije mi oszalałe.

Przede wszystkim powiem Mu, że jest najwspanialszą osobą na świecie. Bez dwóch zdań. Zgodzisz się ze mną, co nie? On jest BOHATEREM! Tak wiele dobrego uczynił dla całego społeczeństwa.

Podziękuję mu również za wszystko wszyściuteńko i zapewnie mu, że będę starała się czynić dobro tak jak On, pomimo, że nie zawsze mi to wychodzi...

Dobra. Idę wtulić się do poduszki. W końcu muszę się wyspać! Ale teraz ide jeszcze z Reksem na spacer... odświeżyć umysł ;-) . Odpisz mi najszybciej jak możesz.

Twoja Agnieszka.

PS. Pozdrów siostre ^^ .