Odpowiedzi

2009-11-19T19:08:28+01:00
Rotterdam

Coś więcej?? pisz na priv

http://pl.wikipedia.org/wiki/Port_Rotterdam
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-19T19:09:59+01:00
Największe porty świata:

1.Rotterdam - Holandia - Przeładunek (mln ton): 291, 6
2.Singapur - Singapur - 238, 4
3.Kobe - Japonia - 169, 6
4.Chiba - Japonia - 168, 3
5.Szanghaj - Chiny - 139, 6
6.Nagoja - Japonia - 130,9
7.Jokohama - Japonia - 122,5
8.Antwerpia - Belgia - 103,7
9.Hongkong - 102,4
10.Kitakyushu - Japonia - 98,7
2 5 2
2009-11-19T19:12:26+01:00
Odp: Rotterdam. ; )

nie jestem zbytnio pewna jak coś ;p .
3 4 3